L’Ajuntament informa les entitats sobre la nova tramitació electrònica amb les administracions públiques

VilaWeb
Pep Comeres
14.02.2017 - 09:15
Actualització: 14.02.2017 - 10:15

Més d’una cinquantena de persones, representants de les entitats de Torelló, van assistir dilluns a la sessió informativa sobre la nova tramitació electrònica, que va tenir lloc al Foyer del Teatre Cirvianum. La finalitat de la trobada era donar informació i intentar clarificar alguns dels dubtes que puguin sorgir.

A l’acte hi van assistir l’alcalde Santi Vivet, la secretària de la corporació, Montse Freixa, la interventora municipal, Gemma Bau, i el cap de sistemes d’informació, Josep Maria Antentas.

L’entrada en vigor de la nova llei de procediment administratiu regula una nova forma de relacionar-se entre les entitats i les administracions públiques, a través de mitjans electrònics. Això significa la desaparició del paper en les relacions entre la ciutadania i les entitats amb l’Ajuntament i la implantació d’una relació basada en els mitjans electrònics.

Recomanem

La premsa lliure no la paga el govern. La paguem els lectors.

Fes-te de VilaWeb, fem-nos lliures.

Fer-me'n subscriptor
des de 75€ l'any