ADIF continua amb el procés de desmantellament de l’R3

  • El mes d'abril de 2015 l'Ajuntament va aprovar una moció de compromís per millorar l’R3 i vetllar pel manteniment i millorar l'accessibilitat de l’Estació

VilaWeb
Pep Comeres
01.12.2016 - 10:54
Actualització: 01.12.2016 - 11:54

El grup Perquè no ens fotin el tren lamenta profundament que l’Estació de Manlleu s’hagi quedat, des d’aquest dimecres, sense personal que s’ocupi de la venda de bitllets. L’Estació a hores d’ara té només una màquina expenedora de bitllets que, d’altra banda, només admet el pagament amb targeta de crèdit.

La venda dels bitllets a través dels concessionaris del bar, que s’havien de jubilar, ha estat sempre un aspecte que ha preocupat a Perquè no ens fotin el tren i va ser un dels temes que es va tractar i seguir de prop amb l’anterior Consistori. L’abril de 2015, l’Ajuntament va aprovar una moció que posava per escrit el compromís de vetllar per la línia R3 i millorar l’accessibilitat i condicionament de l’Estació. De les mesures concretes proposades, actualment se n’han solucionat dues: la posada en marxa de la megafonia –que feia més de 10 anys que estava instal·lada i no funcionava!– i la instal·lació de panells informatius que indiquen per quina via passarà el tren. La resta de punts (arreglar marquesines, millora de l’enllumenat…) estan encara pendents de realització i ara s’hi afegeix aquest nou problema.

El grup Perquè no ens fotin el tren considera molt greu el procés de desmantellament que porta a terme ADIF amb la línia R3 i reclama la implicació decidida de l’Ajuntament de Manlleu perquè l’Estació recuperi el personal i, per tant, es doni un servei correcte i alhora s’eviti el procés de deteriorament que pateixen les estacions que no tenen personal que les atén.

Recomanem

La premsa lliure no la paga el govern. La paguem els lectors.

Fes-te de VilaWeb, fem-nos lliures.

Fer-me'n subscriptor
des de 75€ l'any