01.12.2016 - 10:54
|
Actualització: 01.12.2016 - 11:54
El grup Perquè no ens fotin el tren lamenta profundament que l’Estació de Manlleu s’hagi quedat, des d’aquest dimecres, sense personal que s’ocupi de la venda de bitllets. L’Estació a hores d’ara té només una màquina expenedora de bitllets que, d’altra banda, només admet el pagament amb targeta de crèdit.
La venda dels bitllets a través dels concessionaris del bar, que s’havien de jubilar, ha estat sempre un aspecte que ha preocupat a Perquè no ens fotin el tren i va ser un dels temes que es va tractar i seguir de prop amb l’anterior Consistori. L’abril de 2015, l’Ajuntament va aprovar una moció que posava per escrit el compromís de vetllar per la línia R3 i millorar l’accessibilitat i condicionament de l’Estació. De les mesures concretes proposades, actualment se n’han solucionat dues: la posada en marxa de la megafonia –que feia més de 10 anys que estava instal·lada i no funcionava!– i la instal·lació de panells informatius que indiquen per quina via passarà el tren. La resta de punts (arreglar marquesines, millora de l’enllumenat…) estan encara pendents de realització i ara s’hi afegeix aquest nou problema.
El grup Perquè no ens fotin el tren considera molt greu el procés de desmantellament que porta a terme ADIF amb la línia R3 i reclama la implicació decidida de l’Ajuntament de Manlleu perquè l’Estació recuperi el personal i, per tant, es doni un servei correcte i alhora s’eviti el procés de deteriorament que pateixen les estacions que no tenen personal que les atén.