Torelló participa en la campanya pel comerç de proximitat ‘Barris antics, molt per descobrir, molt per oferir’

VilaWeb
Pep Comeres
13.06.2017 - 09:59
Actualització: 13.06.2017 - 11:59

Un total de 33 municipis, entre els quals Torelló, participen aquest mes de juny en la campanya ‘Barris antics, molt per descobrir, molt per oferir’, que té com a objectiu dinamitzar el comerç de proximitat en els nuclis antics dels municipis. Aquesta iniciativa compta amb la participació de 1.845 comerços i 29 associacions de comerciants i està impulsada per la Generalitat, Pimec i les quatre diputacions.

En el marc d’aquesta campanya, que porta el lema ‘Comprar al barri té premi’, aquests municipis repartiran 1.122 premis, valorats en 99.960 euros, entre els clients dels comerços adherits a la campanya. Per cada compra, el client rebrà una butlleta que l’habilitarà per participar en el sorteig d‘un premi principal que consisteix en experiències gastronòmiques, nits d’hotel, visites guiades, espectacles i productes típics de cadascun dels municipis participants en la campanya. El premi de Torelló consisteix en una visita guiada pel nucli antic de la població, visita al Museu de la Torneria i dinar per a dues persones.

Els comerços de Torelló que s’han adherit a la campanya aporten un regal amb un valor mínim de 20 euros. Aquests regals també es sortegen en forma de lots entre tots els participants a la campanya. Aquest any Torelló, a més dels premis de Catalunya, repartirà 5 premis procedents del comerços de Torelló, amb un total de 95 regals valorats en 3.086 euros. El sorteig es farà per la Nit de Botigues, el proper 15 de juliol.

La campanya ‘Barris antics, molt per descobrir, molt per oferir’ es va posar en marxa l’any 2011 amb la participació de 8 municipis. Ara, la seva setena edició es consolida amb la participació de 33 poblacions d’arreu del territori. Aquest any s’han afegit a la campanya Artesa de Segre, Juneda, l’Escala, Manresa, Sant Feliu de Codines, Sant Martí de Tous.

La Xarxa de Barris amb Projectes està formada per ajuntaments que impulsen plans de millora de barris i posen en marxa aquestes campanyes amb l’objectiu de potenciar i dinamitzar el comerç urbà de proximitat en els nuclis antics i per millorar la qualitat de vida i la cohesió social.

Recomanem

La premsa lliure no la paga el govern. La paguem els lectors.

Fes-te de VilaWeb, fem-nos lliures.

Fer-me'n subscriptor
des de 75€ l'any