20.05.2016 - 11:00
|
Actualització: 20.05.2016 - 13:00
OsonaTurisme organitza aquest cap de setmana un presstrip dirigit a alguns dels blocaires i instagramers més influents de França especialitzats en viatges i turisme amb l’objectiu de consolidar el turisme francès a la comarca d’Osona.
Osona Turisme ha programat un ampli programa d’activitats i visites per diferents indrets de la comarca. El presstrip, que s’iniciarà divendres a la tarda i finalitzarà diumenge 22 de maig, és un complet itinerari en el qual es combinen experiències de turisme actiu en plena naturalesa amb gastronomia i visites al patrimoni artístic i monumental, com ara el monestir de Sant Pere de Casserres i el Museu Episcopal de Vic. També coneixeran alguns dels pobles amb més encant d’Osona, com Rupit i Tavertet, i podran contemplar les espectaculars vistes des del Salt de Sallent. A més, també coneixeran els Parcs Naturals del Montseny i del Castell de Montesquiu, a través d’un passeig a cavall i de la pràctica de nordic walking. El grup també realitzarà una activitat aquàtica al pantà de Sau i tindrà l’oportunitat de tastar els embotits típics de la comarca en un assecador centenari i fer una passejada pel mercat de Vic el dissabte al matí.
Catalunya és la destinació internacional preferida pels francesos, ja que són més de 4,8 milions els qui la escullen. En el cas concret d’Osona, del total de turistes que rep un 25,9% procedeixen de països d’Europa; i d’aquests l’11,8% és de nacionalitat francesa, situant-se en la primera posició dels turistes estrangers que visiten Osona. Entre els francesos, les principals motivacions per venir a Catalunya són els recursos culturals i la bona gastronomia, encara que són també cada cop més sensibles als productes sostenibles.
Per tot això, Osona Turisme ha organitzat el presstrip d’aquest cap de setmana com una oportunitat de promocionar la gran diversitat de l’oferta turística que ofereix la comarca d’Osona. En aquest cas, des d’Osona Turisme s’ensenyarà el millor i les millors experiències a qui després té la missió de compartir-ho i difondre-ho en els seus respectius perfils en mitjans socials, ampliant així la presència d’Osona en les xarxes socials i apropant els seus atractius turístics al públic més internauta.