31.03.2017 - 08:10
|
Actualització: 31.03.2017 - 10:10
El primer conveni de col·laboració per promocionar la ciutat de Vic entre l’Ajuntament de Vic i l’empresa d’autobusos Sagalés tindrà un cost zero pel consistori en concepte de pagar el suport publicitari. En canvi, sí que assumirà els costos de producció i col·locació del vinil.
L’Ajuntament podrà fer ús d’aquest espai publicitari durant tot un any i podrà canviar la imatge les vegades que convingui. Per començar, s’anuncia la ciutat en un sentit ampli i general, amb el concepte de Vic, una ciutat tranquil·la i amable, un destí per passejar i comprar, un destí slow city.
Amb la presentació d’aquest acord s’acompanyaran uns fulletons que la ciutat portarà a les fires de l’exterior organitzades tant per la Diputació de Barcelona com per l’Agència Catalana de Turisme, com un reclam per a nous visitants. Fins ara, es disposava d’una guia per quan el turista ja es troba a la ciutat.
La regidora de Comerç i Turisme, M. Carme Bover, i el Conseller Delegat de Sagalés, Ramon Sagalés, signaran el conveni dins del bus que s’instal·larà a la plaça Major i es comptarà amb la presència de diverses entitats integrants de la Taula de Turisme de Vic.