La UVic-UCC organitza una jornada sobre dones i emprenedoria amb expertes de tot l’Estat

  • La UVic-UCC acollirà el divendres, 6 de maig, una conferència de la professora i investigadora Pilar Sánchez

VilaWeb
Pep Comeres
04.05.2016 - 08:35
Actualització: 04.05.2016 - 10:35

El grup de recerca Emprèn i el Centre d’Estudis Interdisciplinaris de Gènere de la Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya (UVic-UCC) han organitzat una jornada per parlar del paper de les dones en el fenomen de l’emprenedoria. L’acte tindrà lloc el dijous, 5 de maig, a partir de les quatre de la tarda a l’Auditori de Barcelona Activa i comptarà amb la participació de cinc expertes de tot l’Estat que analitzaran els reptes que encara han d’afrontar les emprenedores.

La professora i investigadora de la UVic-UCC, Anna Pérez-Quintana, tancarà la jornada amb la xerrada ‘Emprendre: cosa d’homes?’, una anàlisi de la incidència que exerceixen els estereotips de gènere en les vocacions empresarials. Abans, la professora de la Universitat de Granada, Maria del Mar Fuentes, parlarà de la creació d’spinoffs per part d’acadèmiques i d’investigadores.

Maria Noguera, de la Universitat Autònoma de Barcelona, intervindrà en la jornada amb una xerrada sobre l’emprenedoria femenina a Catalunya, i Carmen Carmelo, de la Universitat de Cádiz, analitzarà la relació entre les dones i el fenomen emprenedor al conjunt de l’Estat. La jornada també abordarà la mobilització dels recursos que es produeix en empreses creades i gestionades per dones amb una conferència a càrrec de la professora de la Universitat de Granada, Ana Bojica.

El col·loqui de dijous serà l’avantsala de la xerrada que oferirà la professora i investigadora de l’ESIC, Business and Marketing School, Pilar Sánchez, a la UVic-UCC el divendres, 6 de maig. Sánchez incidirà en la relació entre les dones, el màrqueting, la religió i l’islam, i explicarà per què, quan i on compren les musulmanes. Sánchez considera que la cultura –i, més concretament, la religió- és una variable determinant a l’hora d’entendre l’actitud d’una consumidora.

Us proposem un tracte just

Esperàveu topar, com fan tants diaris, amb un mur de pagament que no us deixés llegir aquest article? No és l’estil de VilaWeb.

La nostra missió és ajudar a crear una societat més informada i per això tota la nostra informació ha de ser accessible a tothom.

Això té una contrapartida, que és que necessitem que els lectors ens ajudeu fent-vos-en subscriptors.

Si us en feu, els vostres diners els transformarem en articles, dossiers, opinions, reportatges o entrevistes i aconseguirem que siguin a l’abast de tothom.

I tots hi sortirem guanyant.

per 6€ al mes

Si no pots, o no vols, fer-te'n subscriptor, ara també ens pots ajudar fent una donació única.

Si ets subscriptor de VilaWeb no hauries de veure ni aquest anunci ni cap. T’expliquem com fer-ho

Recomanem