Vic

La segona trobada ‘instagramer’ del Mercat Medieval de Vic ja té guanyadors

  • Imma Bach s’emporta un vol en globus, Xevi Vigué una volta amb caiac pel Pantà de Sau i Clara Masramon un ruta amb burricleta

VilaWeb

Pep Comeres

16.12.2015 - 09:21
Actualització: 16.12.2015 - 10:21

El 5 de desembre el Mercat Medieval de Vic va ser l’escenari de la 2a Trobada #InstaOsona, la comunitat instagramer de la comarca d’Osona. La trobada, organitzada conjuntament amb l’Oficina de Turisme de l’Ajuntament de Vic, va servir per celebrar el segon aniversari d’InstaOsona. Hi van prendre part més de 70 instagramers d’arreu del territori català.

El primer premi a la millor foto ha estat per a Imma Bach (@mallerenga_), que amb 232 likes, s’endú un vol en globus per la plana de Vic. El segon premi a la millor foto, una volta en caiac pel Pantà de Sau, se l’ha endut Xevi Vigué (@mistermarrako), amb 192 likes. I el premi al millor selfie, amb 171 likes, una ruta amb burricleta per l’anella verda, ha estat per a Clara Masramon (@claramasramon).

El matí del dissabte 5 de desembre els més de 70 participants de la 2a Trobada #InstaOsona es van trobar a l’Ajuntament de Vic on, després d’una recepció per part de la regidora de Comerç i Consum, Turisme i Mercats, M. Carme Bover, van rebre les instruccions per participar al concurs. Fins al 8 de desembre van tenir temps de penjar les seves imatges a la xarxa amb les etiquetes #vicmedieval15, #instaosona i #selfimedievalvic. Per optar als premis era imprescindible haver fet una inscripció prèvia. Entre el 9 i el 13 els gestors d’InstaOsona van seleccionar les fotos finalistes i els dies 14 i 15 desembre, els seguidors d’InstaOsona, a través dels seus likes, van decidir els guanyadors de cada categoria en votacions de 24 hores.

En total, han optat al concurs més de 350 fotos on destacava el Mercat Medieval però també altres indrets emblemàtics de la ciutat com el Temple Romà, lesadoberies, la catedral o la Plaça Major, entre d’altres.

Gràcies a un acord amb el Museu Episcopal de Vic els participants van poder gaudir gratuïtament també d’aquest espai de la ciutat. A més, la Companyia Cervesera del Montseny i Pastisseria Sant Antoni van oferir un petit tast dels seus productes als participants.

Us proposem un tracte just

Esperàveu topar, com fan tants diaris, amb un mur de pagament que no us deixés llegir aquest article? No és l’estil de VilaWeb.

La nostra missió és ajudar a crear una societat més informada i per això tota la nostra informació ha de ser accessible a tothom.

Això té una contrapartida, que és que necessitem que els lectors ens ajudeu fent-vos-en subscriptors.

Si us en feu, els vostres diners els transformarem en articles, dossiers, opinions, reportatges o entrevistes i aconseguirem que siguin a l’abast de tothom.

I tots hi sortirem guanyant.

per 75 € l'any

Si no pots, o no vols, fer-te'n subscriptor, ara també ens pots ajudar fent una donació única.

Si ets subscriptor de VilaWeb no hauries de veure ni aquest anunci ni cap. T’expliquem com fer-ho

Recomanem