16.12.2015 - 09:21
|
Actualització: 16.12.2015 - 10:21
El 5 de desembre el Mercat Medieval de Vic va ser l’escenari de la 2a Trobada #InstaOsona, la comunitat instagramer de la comarca d’Osona. La trobada, organitzada conjuntament amb l’Oficina de Turisme de l’Ajuntament de Vic, va servir per celebrar el segon aniversari d’InstaOsona. Hi van prendre part més de 70 instagramers d’arreu del territori català.
El primer premi a la millor foto ha estat per a Imma Bach (@mallerenga_), que amb 232 likes, s’endú un vol en globus per la plana de Vic. El segon premi a la millor foto, una volta en caiac pel Pantà de Sau, se l’ha endut Xevi Vigué (@mistermarrako), amb 192 likes. I el premi al millor selfie, amb 171 likes, una ruta amb burricleta per l’anella verda, ha estat per a Clara Masramon (@claramasramon).
El matí del dissabte 5 de desembre els més de 70 participants de la 2a Trobada #InstaOsona es van trobar a l’Ajuntament de Vic on, després d’una recepció per part de la regidora de Comerç i Consum, Turisme i Mercats, M. Carme Bover, van rebre les instruccions per participar al concurs. Fins al 8 de desembre van tenir temps de penjar les seves imatges a la xarxa amb les etiquetes #vicmedieval15, #instaosona i #selfimedievalvic. Per optar als premis era imprescindible haver fet una inscripció prèvia. Entre el 9 i el 13 els gestors d’InstaOsona van seleccionar les fotos finalistes i els dies 14 i 15 desembre, els seguidors d’InstaOsona, a través dels seus likes, van decidir els guanyadors de cada categoria en votacions de 24 hores.
En total, han optat al concurs més de 350 fotos on destacava el Mercat Medieval però també altres indrets emblemàtics de la ciutat com el Temple Romà, lesadoberies, la catedral o la Plaça Major, entre d’altres.
Gràcies a un acord amb el Museu Episcopal de Vic els participants van poder gaudir gratuïtament també d’aquest espai de la ciutat. A més, la Companyia Cervesera del Montseny i Pastisseria Sant Antoni van oferir un petit tast dels seus productes als participants.