Vic

La línia de bus que va diàriament a Barcelona promociona la ciutat de Vic

VilaWeb
Pep Comeres
05.04.2017 - 10:03
Actualització: 05.04.2017 - 12:03

L’empresa Sagalés i l’Ajuntament de Vic van signar dilluns un conveni de col·laboració per un any, prorrogable, perquè el bus que fa els quatre trajectes diaris a Barcelona promocioni la ciutat amb el lema Vic, slow city.

La regidora de Comerç i Turisme, M. Carme Bover, va detallar que “l’Ajuntament només assumeix el cost de la producció i col·locació del vinil ja que se cedeix el suport publicitari de forma gratuïta”. Bover va afegir que per primer cop s’arriba a un acord amb el sector privat que s’espera que pugui tenir continuïtat. A més, va agrair el suport tant de l’empresa Sagalés com de tots els agents privats que fan possible la campanya.

Des del sector turístic s’ha agraït aquesta col·laboració entre agents públics i privats que s’ha materialitzat amb l’acord entre Sagalés i l’Ajuntament. Marc Carol, en representació del sector privat de la taula de turisme, va exposar que “aquest és un camí a continuar i la primera pedra perquè vingui més turisme a la ciutat”. Per la seva banda, Lourdes Baulenas va expressar que es tracta d’un exemple de bona col·laboració entre els sectors públics i privats en matèria turística.

Ramon Sagalés, conseller delegat de Sagalés, va manifestar que l’estratègia conjunta ha de servir per col·laborar constantment entre tots els agents implicats per “ressaltar tots els actius turístics de Vic”.

La publicitat al bus s’estrena amb el concepte de la ciutat com un destí slow city, que impulsa aquells municipis que són un exemple de tranquil·litat i qualitat a la vegada. Aquest concepte es reflecteix també en els nous fulletons, que també es van presentar, i que ja s’han estrenat en italià i anglès a la Fira del Llibre Infantil i Juvenil de Bolonya. Una fira on Catalunya és el país convidat i on la ciutat de Vic és especialment projectada amb l’exposició il·lustrada de Pilarín Bayés.

Vic, slow city

Els nous fullets de projecció a l’exterior de la ciutat i del territori estan pensats per entregar-se en les fires nacionals i internacionals on participen anualment la Diputació de Barcelona i l’Agència Catalana de Turisme.

Us proposem un tracte just

Esperàveu topar, com fan tants diaris, amb un mur de pagament que no us deixés llegir aquest article? No és l’estil de VilaWeb.

La nostra missió és ajudar a crear una societat més informada i per això tota la nostra informació ha de ser accessible a tothom.

Això té una contrapartida, que és que necessitem que els lectors ens ajudeu fent-vos-en subscriptors.

Si us en feu, els vostres diners els transformarem en articles, dossiers, opinions, reportatges o entrevistes i aconseguirem que siguin a l’abast de tothom.

I tots hi sortirem guanyant.

per 6€ al mes

Si no pots, o no vols, fer-te'n subscriptor, ara també ens pots ajudar fent una donació única.

Si ets subscriptor de VilaWeb no hauries de veure ni aquest anunci ni cap. T’expliquem com fer-ho

Recomanem