Espinelves estudia denunciar Telefónica pels continus talls de la línia de telèfon fix, internet i mòbil

  • Els veïns han patit cinc interrupcions en poc més de tres mesos

VilaWeb
Pep Comeres
25.02.2016 - 01:10
Actualització: 25.02.2016 - 02:10

El petit municipi d’Espinelves està tip dels continus talls de subministrament de la línia de telèfon fix, mòbil i Internet que pateixen els clients de Telefònica. En tan sols tres mesos, hi ha hagut cinc talls de subministrament. L’últim, aquest dimecres durant sis hores, des de les nou del matí i fins les tres de la tarda. Davant d’aquesta situació, l’alcalde, Joan Manel Claveria, ha assegurat que estudien denunciar la companyia per incompliment de contracte. Segons Claveria, aquesta situació és especialment greu pels 14 veïns d’edat avançada que viuen sols i depenen del servei de teleassistència. “Sense telèfon aquest servei no funciona i queden totalment desprotegits”, ha dit.

L’alcalde d’Espinelves, Joan Manel Claveria, ha explicat a l’ACN que des de l’Ajuntament s’estan assessorant a través dels serveis jurídics de la Diputació de Girona per veure quines accions legals poden emprendre contra la companyia Telefónica. Calveria ha explicat que, segurament, interposaran una denúncia per incompliment de contracte. El batlle sí que ha deixat clar que “no ens quedarem de braços plegats, la denúncia la farem”.

L’últim tall en el subministrament de la línia de telèfon va produir-se aquest dimecres i ha estat la gota que ha fet vessar el got. Segons Calveria, en els darrers tres mesos el petit municipi osonenc ha patit cinc talls de telefonia i això els ha provocat “moltes incomoditats”. Segons ell, la situació s’agreuja sobretot en els veïns d’edat avançada que depenen del servei de teleassistència, ja que “sense telèfon aquest servei no funciona i queden totalment desprotegits”. A més, també ha denunciat que amb aquets talls els restaurats del poble també es queden incomunicats i no poden cobrar els seus clients amb el datàfon.

El batlle osonenc també s’ha queixat de la comunicació amb la companyia de telefonia, ja que, segons ell, “encara estem esperant que ens truquin o ens enviïn un correu per informar-nos sobre l’avaria d’aquest dimecres”.

Us proposem un tracte just

Esperàveu topar, com fan tants diaris, amb un mur de pagament que no us deixés llegir aquest article? No és l’estil de VilaWeb.

La nostra missió és ajudar a crear una societat més informada i per això tota la nostra informació ha de ser accessible a tothom.

Això té una contrapartida, que és que necessitem que els lectors ens ajudeu fent-vos-en subscriptors.

Si us en feu, els vostres diners els transformarem en articles, dossiers, opinions, reportatges o entrevistes i aconseguirem que siguin a l’abast de tothom.

I tots hi sortirem guanyant.

per 6€ al mes

Si no pots, o no vols, fer-te'n subscriptor, ara també ens pots ajudar fent una donació única.

Si ets subscriptor de VilaWeb no hauries de veure ni aquest anunci ni cap. T’expliquem com fer-ho

Recomanem