Durant aquest primer semestre de 2017, la Delegació de Osona de la Cambra de Comerç de Barcelona (Ramon d’Abadal i de Vinyals, 5. Edifici El Sucre, Vic) té programat realitzar 21 cursos en la modalitat de presencial sobre diverses temàtiques. Aquesta però, no és la única oferta formativa de la Cambra a que poden optar les empreses d’aquesta demarcació. Les empreses interessades també podran sol·licitar formació a mida adaptada totalment a la seves necessitats, inscriure’s als cursos online i realitzar tallers pràctics i programes dissenyats especialment per a empresaris i directius. En total, la Cambra ha programat més de dos-cents cursos a les 10 delegacions i dos punts de servei que té arreu del territori.

Quant als temes en què s’agrupen tots els cursos presencials i online, són els 10 següents: Comercial i Màrqueting; Comerç Internacional; Comerç, Moda i Negoci; Desenvolupament de Competències; Econòmica, Financera i Fiscal; Gestió Empresarial; Noves Tecnologies i Informàtica; Personal i RH; Producció i Logística; Qualitat, Prevenció i Medi Ambient.

La formació de la Cambra s’adapta a les noves necessitats empresarials que demanda l’entorn cada vegada més complex i competitiu. En aquest sentit, s’han programat cursos que tot i haver- los realitzat en altres edicions, continuen sent de gran interès com el que es farà el proper mes d’abril sota el títol “Treu el màxim rendiment del departament de compres”, dirigit a comercials; però també s’han programat cursos que mai s’havien dut a terme a la seu de la Cambra a Vic de diverses àrees.

Els cursos són els següents:

– Noves polítiques d’atenció al client
– Inicia’t a la venda
– Negociació de condicions de venda: tanca comandes i defensa el marge
– Tècniques de comunicació i venda per telèfon
– Calcula el preu de les exportacions i elabora ofertes i factures pro-forma
– Incoterms 2010 avançats. La negociació
– Gestió administrativa en comerç exterior. Nivell 1 i 2
– L’Intrastat, l’IVA, i les operacions triangulars en el comerç exterior. Obligacions documentals i fiscals.
– El nou rol dels ajudants o assistents de direcció
– Més enllà de la gestió del temps
– Millora els teus escrits i presentacions professionals
– Treball en equip. Team Building
– Anàlisi i interpretació dels estats financer
– Com formular i realitzar pressupostos realistes
– Tancament comptable i fiscal de l’exercici 2016
– Treu el màxim rendiment del departament de compres
– Eines avançades d’Excel
– Programa d’actualització tecnològica
– Actualització en matèria laboral i de la Seguretat Social
– Con realitzar entrevistes de feedback (acompliment) constructives i transformadores
– Logística i distribució

[VilaWeb no és com els altres. Fer un diari compromès i de qualitat té un cost alt i només amb el vostre suport econòmic podrem continuar creixent. Cliqueu aquí.]