Cervesa del Montseny llança una campanya de crowdfunding a Ulule per treure al mercat una cervesa artesana en llauna

  • La cervesera d’Osona, que enguany compleix 10 anys, busca 15.000 euros per finançar la producció d’una nova Montseny en llauna

VilaWeb
Pep Comeres
16.06.2017 - 09:49
Actualització: 16.06.2017 - 11:49

El fabricant de cervesa artesana Cervesa del Montseny, que enguany celebra el seu desè aniversari, ha obert una campanya de crowdfunding a la plataforma de recompensa ULULE per poder treure al mercat una cervesa artesana en llauna. La campanya, que porta per títol “Cervesa del Montseny et dóna la llauna”, té per objectiu aconseguir 15.000 euros i romandrà oberta fins el 28 de juliol.

Nascuda el 2007 a Sant Miquel de Balenyà, Cervesa del Montseny és una companyia que fabrica i distribueix cervesa artesana. En l’actualitat, ofereix fins a 14 referències de cervesa artesana de gammes i estils diferents (rossa, malta, blat, negra, etc.) i ha venut més de 900.000 ampolles l’últim any. El 2016, va facturar més d’1 milió d’euros, un 26% més que l’any anterior i, enguany, espera créixer un 10%.

Amb la campanya de crowdfunding a ULULE, Cervesa del Montseny vol aconseguir completar el finançament necessari per poder produir en llauna de dues a tres varietats de cervesa, començant per la cervesa IPA, un tipus de cervesa d’alta fermentació, elevada graduació i amargor, inspirada en el Indian Pale Ale anglesa. Malgrat que a Espanya hi ha molt poca tradició de produir cervesa artesana en llauna, als Estats Units és un dels formats més utilitzats, i a Europa cada vegada també hi ha més empreses que ho fan. La llauna és un format adient a nivell de comercialització, distribució i conservació i còmode pel client final.

Per iniciar la producció i distribució de la nova Montseny en llauna, Cervesa del Montseny ha encarregat nova maquinària i necessita adaptar la nau d’envasat i comprar una gran quantitat de llaunes serigrafiades. La companyia també ha invertit fons propis al projecte.

“Hem decidit llançar una campanya de crowdfunding per involucrar els nostres clients i fans al projecte de forma participativa”, afirma Julià Vallès, director de Cervesa del Montseny.

Les primeres persones que donin suport a la campanya podran accedir, entre d’altres, a una recompensa limitada anomenada “Espavilat”, que inclou 16 llaunes de la primera producció enllaunada de Cervesa del Montseny, un pack de 4 ampolles Doble IPA edició limitada, 12 vasos edició 10è Aniversari exclusius productes de marxandatge.

Sobre ULULE

ULULE és la plataforma de crowdfunding de recompensa líder a Europa fundada a França l’any 2010. ULULE és una plataforma de finançament participatiu en què creadors, emprenedors i empreses troben el suport econòmic necessari per dur a terme el seu projecte. La plataforma financia tot tipus de projectes creatius, innovadors i amb impacte social.

ULULE té una comunitat d’1,6 milions de persones a tot el món (més de 200 països) i ha finançat més de 18.000 projectes, per un valor de més de 81 milions d’euros en total.

El 2017, la plataforma ha començat el seu pla d’expansió internacional, amb l’obertura a Espanya de la seva primera filial europea, amb oficina a Barcelona.

Recomanem

La premsa lliure no la paga el govern. La paguem els lectors.

Fes-te de VilaWeb, fem-nos lliures.

Fer-me'n subscriptor
des de 75€ l'any